1. Boschma R., Martin R. (2011). Regional evolution and innovation. Ed. P. Cooke, B. Asheim, R. Boschma, R. Martin, D. Schwartz and F. Todtling. The Handbook of Regional Innovation and Growth. Cheltenham: Edward Elgar, 181-186.
2. Porter M. (2000). Locations, clusters and company strategy. Ed. G. Clark, M. Feldman and M. Gertler. The Oxford Handbook of Economic Geography. Oxford: Oxford University Press, 253-274.
3. Saxenian A.L. (1994). Regional Advantage: Culture and Competition in Silicon Valley and Route 128. Cambridge, MA: Harvard University Press.
4. Bathelt H., Cohendet P. (2014). The Creation of Knowledge: Local Building, Global Accessing and Economic Development. Toward an Agenda. Journal of Economic Geography. Vol. 14, 869-882.
5. Grabher G. (2004). Temporary architectures of learning: knowledge governance in project ecologies. Organization Studies, 25, 1491-1514.
8. Hawkins J. (2001). The Creative Economy: How People Make Money from Ideas. London.
10. Vakhovych I., Chul O. (2014). Development of creative industries: regional aspect. Lutsk. [In Ukrainian]. [Вахович І., Чуль О. Розвиток креативних індустрій: регіональний вимір: монографія. Луцьк, 2014. 288 с.]
11. Brykova I.V. (2011). The role of creative regions in improvement of international competitiveness of countries due to globalization. International Economic Policy. Iss. 1-2, 211-245. [In Ukrainian]. [Брикова І.В. Роль креативних регіонів у підвищенні міжнародної конкурентоспроможності країн в умовах глобалізації // Міжнародна економічна політика. 2011. Вип. 1-2. С. 211-245.]
12. Doroshenko O.S. (2014). The raise of creative sector of global economy: the paper of PhD thesis. Kyiv. [In Ukrainian]. [Дорошенко О.С. Становлення креативного сектора глобальної економіки: автореф. дис… канд. екон. наук: 08.00.02. Київ, 2014. 19 с.]
14. Kuryliak V.Ye., Zhyvko M.A., Litovchenko B.V. (2013). Creative economy as a new paradigm of post-industrial civilization. Journal of Academy of Customs Service of Ukraine. Vol. 2, 92-98. [In Ukrainian]. [Куриляк В.Є., Живко М.А., Літовченко Б.В. Креативна економіка як нова парадигма постіндустріальної цивілізації // Вісник Академії митної служби України, 2013. Т. 2. С. 92-98.]
15. Sakalo O.Ye. (2015). Creative class as a leading group of modern society. Grani : a scientific-theoretical and social-political almanac. Dnipropetrovsk, 8 (124), 77–80. [In Ukrainian]. [Сакало О.Є. Креативний клас як провідна група сучасного суспільства // Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. Дніпропетровськ, 2015. № 8 (124). С. 77–80.]
17. Ishchenko Yu.D. (2014). Territorial organization of innovative activity: theoretical methodological and practical research aspects. Ukrainian Geographical Journal, 2, 32-39. [In Ukrainian]. [Іщенко Ю.Д. Територіальна організація інноваційної діяльності: теоретико-методичні та практичні аспекти дослідження // Укр. геогр. журн. 2014. №2. С. 32-39.]